İçeriğe geç

Elektronik Cihazlar Nereye Şikayet Edilir

BTK hangi şikayetlere bakar?

Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, bu nedenle İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.

Ürün ile ilgili şikayet nereye yapılır?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin sorunlarına çözüm sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildiği bir “çağrı merkezi” görevi görmektedir.

Elektronik Para Kuruluşları nereye şikayet edilir?

BDDK’ya dilekçe ile şikâyette bulunmak istiyorsanız, dilekçenizde adınızı, soyadınızı, imzanızı, açık adresinizi ve Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Numaranızı (TC-ID) mutlaka belirtmeniz gerekmektedir, aksi takdirde şikâyetiniz işleme alınamayacaktır.

Tüketici Hakları nereye şikayet edilir?

Şahsen veya avukat aracılığıyla; Tüketici hakem heyetlerine başvurular şahsen, posta yoluyla veya Tüketici Bilgi Sistemi (TÜBİS) üzerinden elektronik ortamda yapılabilir. Dolayısıyla tüketici hakem heyetlerine sözlü başvuru mümkün değildir.

BTK ya şikâyet edince ne olur?

Şikayetiniz elektronik olarak kaydedilecek ve operatörünüze/hizmet sağlayıcınıza iletilecektir. Operatörünüz/hizmet sağlayıcınız şikayetinize 10 iş günü içinde elektronik olarak yanıt verecektir.

Alo 120 ne ise yarar?

Kayıp/Çalıntı bildiriminde bulunmak için cihazın 15 haneli IMEI numarasının bilinmesi ve bağlantının yasal sahibi olan kişinin aşağıdaki işlemleri yapması gerekmektedir: E-Devlet Kapısı veya BTK Bilgi ve Bildirim Merkezi (Tüketici İletişim Merkezi-120) kanallarından biri üzerinden bildirimde bulunulması gerekmektedir.

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Alo 130 neye bakar?

Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanı Fikri Işık, güvenli olmayan ürünlerin bildirilmesi için kurulan “Alo 130 Ürün Güvenliği Şikayet Hattı”nın hizmete alındığını belirterek, “Bildirimler ve şikayetler en kısa sürede değerlendirilerek sonuçlandırılacak.” dedi.

Tüketici haklarına şikayet edince ne olur?

Tüketici hakem heyetine yapılan başvurular, başvurunun yapıldığı tarih ve sıraya bağlı olarak en geç altı ay içinde görüşülüp karara bağlanır. Karar süresi, başvurunun türü, konusu ve mal veya hizmetin özelliği gibi hususlar dikkate alınarak en fazla altı ay uzatılabilir.

Elektronik eşya nereye şikayet edilir?

BTK tüketici sayfası. 120’yi arayarak BTK bilgi ve bildirim merkezine ulaşabilirsiniz.

Firmalar Cimerde nereye şikayet edilir?

ALO 150’yi arayarak veya İletişim Müdürlüğü’ne mektup veya faks göndererek. Cumhurbaşkanlığı Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı, Bakanlık, Valilik ve Kaymakamlık’a şahsen başvurarak şikâyette bulunabilirsiniz.

BDDK ya nasıl şikayet ederim?

4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamındaki bilgi ve belge taleplerinin www.bddk.org.tr adresindeki “İletişim” bağlantısında yer alan ilgili formların doldurulması suretiyle yapılması gerekmektedir. Bu taleplerin bu sistem üzerinden değerlendirilmesi mümkün değildir.

Alo 175 Hangi durumlarda aramalıyız?

➤ Alo 175 Tüketici Danışma Hattı ile tüketicilerimiz; satın aldıkları mal ve hizmetlerle ilgili yaşadıkları sorunların yanı sıra sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünlerle ilgili de bilgi alabilir, karşılaştıkları sorunları iletebilirler.

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?

Yaşadığınız sorunla ilgili olarak; Detaylı bilgi için lütfen bakınız.

Cimer tüketici şikayetleri nereye yapılır?

Başvuru sahibi, ALO 150 telefon numarasını arayarak CİMER’e başvuruda bulunabilir.

BTK ne ile ilgilenir?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK), Türkiye’deki telekomünikasyon sektörünü düzenleyen ve denetleyen kurumdur. Türkiye’nin ilk sektörel düzenleyici kurumudur. “Telekomünikasyon Kurumu”, 5 Nisan 1983 tarihli 2813 sayılı Radyo Kanunu’nu değiştiren 27 Ocak 2000 tarihli 4502 sayılı Kanunla kurulmuştur.

BTK ihbar nedir?

Kolluk kuvvetlerine teslim edilen veya herhangi bir şekilde el konulan cihazların emniyet veya adli makamlarca IMEI numarası ile birlikte tesisimize bildirilmesi halinde, bildirimi yapan kişinin kimliği ve iletişim bilgileri söz konusu makamlara iletilerek cihazın teslim edilebilirliğinin doğrulanması ve garanti altına alınması sağlanacaktır.

BTK şikâyet ne zaman sonuçlanır?

MADDE 6 – (1) Şikâyet Sistemi aracılığıyla iletilen tüketici şikâyetlerinin, diğer düzenlemelerdeki hükümler saklı kalmak üzere, şikâyet talebinin iletildiği tarihten itibaren en geç on iş günü içinde işletmeciler tarafından sonuçlandırılmaları esastır.

Cimer hangi şikayetlere bakar?

Millet ile devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini ifade edebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunuyor.

Kaynak: fagi.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gaziantep Masaj Salonları